divendres, 18 d’octubre del 2024

Començo nova etapa com a consultora de benestar personal

 Em fa molta il·lusió presentar el meu nou projecte professional, inspirat per la meva vocació de contribuir a un món millor a través del meu suport al creixement personal de les persones.

La meva missió és ajudar cada persona a connectar amb els desitjos més íntims de l'ànima per tal que puguin viure d'acord amb la seva vocació. Perquè en el desig íntim de l'ànima, està fer el bé, cadascú amb la seva pròpia visió i aportació. 

Aquesta connexió íntima amb un mateix la facilito a través de diverses eines, com és el Feng Shui -harmonitzar la casa per tal que aporti calma i inspiració-, PSYCH-K® -reprogramació de les creences que ens obstaculitzen-, i altres eines per relaxar ment i cos per tal d'eliminar el soroll intern que de vegades ens fa sentir perduts i desconnectats de l'ànima.

Em trobeu en aquest web:

https://www.hometoyoursoul.com

I a aquest instagram: 

www.instagram.com/home.to.your.soul

Em podeu comentar el què vulgueu en aquestes adreces!